Scoutingkamp 2020

Beste leden, ouder(s) , verzorger(s),

Ja, we mogen en gaan gezamenlijk op kamp en wel van zaterdag 18 juli – vrijdag 24 juli!
Bevers gaan niet de hele week op kamp.
Door het corona virus hebben we pas afgelopen dinsdag toestemming gekregen van Scouting Nederland in samenspraak met het RIVM om een kamp te mogen organiseren.
We moeten ons wel aan strikte regels houden. Door de regelgeving hebben we besloten dit jaar in Mechelen op kamp te gaan. Op onze eigen locatie kunnen we de hygiëne maatregelen beter uitvoeren.
Omdat het kort voor kamp is, vragen wij jullie komende week aan de staf van de speltak van jullie zoon/ dochter door te geven of jullie zoon/ dochter mee gaat op kamp.
De kampbrief en een gezondheidsformulier worden na 22 juni uitgedeeld.
Dit gezondheidsformulier moet de week erna ingevuld bij de leiding van de speltak worden ingeleverd. Dit ingevulde gezondheidsformulier is een eis om mee op kamp te mogen, richtlijn van het RIVM.
Mochten er nog vragen zijn kunt u bij de staf van de speltak terecht of u kunt de secretaris Monique Wilmes mailen of bellen.
We hopen er met elkaar weer een gezellig kamp van te maken.

Bestuur Scouting St. Martinus