Het Gebouw

Ons gebouw is rustig gelegen temidden van het Zuid-Limburgse Heuvellandschap en biedt volop mogelijkheden om ter plekke aktiviteiten te organiseren of om vanaf het gebouw diverse aktiviteiten te ondernemen. Rondom het gebouw kunt u direct gebruik maken van diverse mooie wandel- en fietsroutes of er gewoon op uit trekken om te zwerven.

Door de ligging bent u binnen afzienbare tijd in België en Duitsland. Ideaal dus om de Voerstreek te ontdekken of een stedentrip naar Aken, Keulen of Luik te ondernemen. Het gebouw is geschikt voor maximaal 30 personen. Wordt het terrein ook gebruikt dan kunnen er meer dan 125 personen vertoeven.
Het terrein is zonnig en beschut gelegen. Op het terrein zijn diverse plekken om verkoeling te zoeken tijdens een warme zomer

We bieden u natuurlijk geen hotel faciliteiten…het is en blijft immers Scouting. Derhalve verhuren wij ook alleen maar aan Scouting verenigingen en Jong Nederland. U heeft de beschikking over de volgende voorzieningen: Keuken met 4 pits gastoestel, diepvries, koelkast en combi oven/magnetron. Daarnaast zijn er nieuwe moderne douches met mengkraan beschikbaar. Verder kunt u gebruik maken van een kleuren TV met video recorder en dvd speler, tafels, banken en stoelen. Buiten het gebouw bevindt zich een grote (speel)weide met kampvuurplaats, ruime parkeergelegenheid en een water aftappunt. Men dient o.a. zelf te zorgen voor servies, bestek, veldbedden etc..

Plattegrond

Ons gebouw heeft een grote zaal voor de hoofdactiveiten, deze is vrijwel leeg en wordt dan ook meestal gebruikt als slaapzaal bij verhuur. Daarnaast is er een groepslokaal met daarin een grote tafel en een aantal stoelen. De keuken heeft een koelkast, koffiezetapparaat, fornuis en een ruim aanrecht. De toiletten zijn uitgerust met douches en een aantal wc’s. De Explorerzaal is standaard afgesloten voor verhuur. Dit lokaal is ingericht met houten banken en een houten bar.

Het gebouw kan het hele jaar door worden gehuurd, inclusief de weide. De beschikbaarheid kan worden bekeken in onze agenda. Heeft u interesse dan kunt u ons e-mailen of neem telefonisch contact op met onze contactpersoon Miranda Ubaghs-Rompen.

Kosten verhuur

De kosten voor dit verhuur bedragen 5,00 euro per persoon per nacht met een minimum van 75 euro per nacht. Kosten voor energie zit hier niet bij inbegrepen. Tevens rekent de gemeente een toeristenbelasting van 1,35 euro voor volwassenen en kinderen vanaf 14 jaar. Verder rekenen we een borg van 75 euro (weekend) of 200 euro (week).
Voor zeer grote groepen kunnen er aparte afspraken gemaakt worden.